Сега, след като Знам за Закона за Привличането, Мислите ми ме притесняват❤️ Абрахам-Хикс


Пример:
"Трудно ми е да контролирам мислите си. И сега, след като знам, че привличам към себе си есенцията на всичко, за което мисля, това наистина ме притеснява. Мисля, че бях по-щастлив преди да узная за ЗП(Закона за Привличането), защото сега мислите ми ме плашат. Понякога се хващам как мисля за нещо наистина ужасно. И после се притеснявам, че само защото съм си го мислил, то ще се случи."

Много е хубаво, когато си наясно, че мислите ти те плашат, защото това означава, че можеш да почувстваш резултатите от Системата си за Напътствие (бел. пр. - Емоционалната Скала)

С други думи, когато изпитваш страх, това означава, че в този момент мисълта ти е противоположна на мислите, които има Вътрешното ти Бидение по тази тема. Така че, когато мислиш за случването на лоши неща, е логично, че Вътрешното ти Бидение няма да се присъедини към такъв тип мисли. Емоционалният страх, който описваш, просто е Системата ти за Напътствие, която те уведомява, че мислиш съпротивителна мисъл нагоре по течението.

Страхът не значи, че веднага ще се случи нещо лошо. Но със сигурност означава, че това е мисъл нагоре по течението. Ако останеш прекалено дълго насочен нагоре по течението, можеш да се лишиш от Благосъстоянието, което е естествено за теб. Но не би трябвало да ти отнеме дълго време, за да изградиш навика да мислиш мисли, които са надолу по течението. С малко практика ще откриеш колко е лесно да оставиш тези гребла на съпротивата. И когато съсредоточено освобождаваш чувствата си на страх, насочвайки мислите си преднамерено, тогава няма да бъде възможно лоши неща да се появяват в живота ти.

И докато съсредоточено се чувстваш добре, и се лееш към нещата, които желаеш, близките ти ще бъдат повлияни от примера ти, докато стане възможно да можеш да влияеш позитивно на децата си, половинката си, родителите си, роднините и приятелите си, към по-позитивно Преднамерено Създаване.

Ние не искаме да се страхуваш от страха. Ние искаме да го разбереш и да се облагодетелстваш от напътствието, което той ти предлага. Страхът просто значи, че си насочен нагоре по течението. И ние искаме да разбереш, че ти трябва да бъдеш насочен нагоре по течението за значително дълго време, с невероятна съсредоточеност, преди да отхвърлиш благосъстоянието си до степента на наистина негативно творение. А дори и ако нещо негативно наистина се случи, ти имаш способността да се прегрупираш,
да се разфокусираш и следващия път да създадеш различно.

Много хора биха обяснили, че страхът им е бил естествен и твърдят, че е бил валиден, сочейки лошите неща, които се случват в живота им и в живота на другите, за които ги е грижа. Но причината, поради която понякога хората влизат от едно негативно преживяване в друго, е просто защото, когато се случи първото нежелано нещо, те му отдават невероятно голямо внимание, което тогава създава второто, и т.н.

Повечето хора предлагат по-голямата част от мислите си, в отговор на нещата, които наблюдават в живота си. Някои упорито питат: " Но как се появи първото негативно нещо?" И нашият отговор е, всичко, което ти се случва не е нищо друго, освен страничният продукт на твоите съсредоточени мисли и чувства. Други често спорят: "Ами малките деца? Те как биха могли да създадат в живота си нещо толкова негативно?" Искаме да разберете, че въпреки че малкото дете може и да не говори с думи, това дете за нула време започва да излъчва вибрация, на която Закона за Привличането отговаря.

Всички вие се научавате да предлагате вибрациите си от заобикалящата ви среда. Дори и когато сте в майчината утроба, приемате както нейните вибрации, така и вибрациите на тези, които я заобикалят. Но не е необходимо да бъдете нещастни за нещо, което ви е повлияло по-рано. Защото имате пълната сила, точно тук и сега, да изберете подобрено чувстващи-се мисли. И сега, след като разбирате притокът на живота, и след като винаги можете да кажете по начина, по който се чувствате, дали сте насочени надолу по течението, към изпълването на желанията ви, или нагоре по течението, в съпротива спрямо желанията ви, повече никога нищо няма да може да ви повлияе негативно, без вашето знание.

Всички вие разбирахте, когато взимахте решението да излезете в това тяло, че ще бъдете заобиколени от един "миш-маш" от мисли. И че някои от тях ще ви харесват, а други - не. Но никой от вас не пожела ограничаване на средата, в която се раждате, защото тогава разбирахте силата на Системата си за Напътствие, и стойността на разнообразието, от което ще правите своите избори, така както започвате да си припомняте и сега. С малко практика, не само че повече няма да се страхувате от мислите си, ами ще откривате и наслада в тях. Но няма по-сладък момент от моментът, в който сте насочили мислите си към хармонизиране с по-широката перспектива на вашето Бидение.

Когато наблюдаваш хората, местата и преживяванията в твоя свят през очите на Вътрешното ти Бидение, тогава те не те плашат, а ти носят наслада.

И така, започни където си, и се стреми към освобождаването на по-добре чувстващи-се мисли. Например:

Не съм добър в контролирането на мислите си.
Хващам се по цял по средата на лоши мисли.
Обаче понякога размишлявам и върху много позитивни неща.
Забелязах, че позитивните теми в ума ми също нарастват.
Виждам наистина, че Законът за Привличането ми дава повече мисли, които са като настоящите ми активни мисли.
Мога да избирам по-преднамерено коя мисъл решавам да превърна в активната мисъл.
Знам, че когато знам какво не искам, тогава знам и какво всъщност искам. 
Мога да се наклоня по-преднамерено в по-позитивна посока.
Има много позитивни неща, които се случват в живота ми.
Знам, че се случват много повече позитивни, отколкото негативни неща.
Това трябва да значи, че мислите ми клонят повече в позитивна посока.
Не е необходимо всяка мисъл, която мисля да бъде съвършено позитивна мисъл.
То не е и възможно да мислиш само позитивни мисли.
Работата ми просто е да клоня в позитивна посока. И мисля, че го правя.
Сега го правя много повече, отколкото преди няколко седмици.
Аз насочвам мислите си.
Не само, че се чувствам по-добре тези дни, но и нещата ми се развиват по-добре за мен.
Сега разбирам, че това, което съм търсил е подобреното ми чувство, а не променено обстоятелство.
Също така знам, че съсредоточено подобряваното ми чувство, ще бъде предшественика на едно подобрено обстоятелство.
Аз не просто разбирам Процесът на Сътворението - Аз го прилагам ефективно!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Връзката Ти с Вътрешното ти Бидение ❤️

Ден 6 - ЛЮБОВ - Как да Променим Живота си Изцяло за 30 Дни - Абрахам Хикс