Стремежът Ни ❤️ Абрахам-Хикс

Искаме да изпитвате лекота там, където сте.
Искаме да се чувствате неограничени там, където сте.
Искаме да знаете, че всичко което желаете, може да бъде ваше.
Искаме да се обожавате и да обичате себе си, и да знаете заслужeността си - да разбирате стойността си.
Искаме да стоите във вашето Сега и да позволявате на Извора, който сте, да се лее през вас.
Искаме да се определяте, като някой, който има силно желание и е изпълнен с живот, и е свободен, и весел, и безгрижен.
Искаме животът за вас да бъде хубав.
Искаме да изживеете животите, които си обещахте, че ще изживеете.
И ако не беше този облак от вярвания, който заглушава това и го възпрепятства, сега вече щяхте да бъдете там. И именно това е нещото, което вашата Виртуална Реалност ще направи за вас. Тя ще, ВИЕ ще, я използвате, за да решите коя е доминиращата вибрация вътре във вас - както и за всичко останало.

И тогава, когато един "мъртъв" многознайко, като Абрахам, по-късно ви каже: "И така, какво доминира във вибрацията ти свързана с тялото ти?"
Ти ще кажеш: "Чувствам се добре. Чувствам се уверен. Чувствам яснота. Чувствам силно желание. Усещам приключението. Обичам тялото си. То ми служи толкова добре. Чувствам се стабилен и уверен, и красив, и авантюристичен, и изпълнен с желание. Чувствам се готов."
"Ами, как се чувстваш спрямо доларите си?"
"Чувствам се фантастично. Чувствам се сигурен. Чувствам се пълен. Чувствам се неограничен."
И ние казваме: " А как е живота ти?"
А ти ще кажеш: "Животът ми е фантастичен - никога завършен - завинаги разгръщащ се."
Ние ще кажем: "А как са хората около теб?"
"Прелестни са. Те са разнообразие от такава смеска! Дават ми толкова голямо удоволствие, докато избирам измежду тях аспектите, които използвам да ми служат в моето Сега, за да се чувствам добре."
"Ами, как е семейният ти живот сега?"
"О, божествен е. Семейството ми е по целия свят. Семейството ми произлиза от всички раси и от всяко естество хора. Семейството ми се създава по Закона за Привличането."
"А как е кръга ти от приятели?"
"О, те са неограничени, както съм и аз. Имат силно желание и са изпълнени."
"А как е живота на планетата Земя?"
"Фантастичен е! Никога не е било по-хубаво."
"А какво е състоянието на икономиката ти?"
"Расте и е чудесна - всичко, което искам е на една ръка разстояние, по всяко време."
"А умът ти как работи?"
"О, невероятен е! Каквото и да поискам да узная, просто се фокусирам и информацията идва."
"А как се чувстваш?"
"Ами, интуитивен съм и съм изпълнен с желание. Свободен съм..."
"А каква е личността ти?"
"Аз съм една весела, весела личност. Животът ме кара да се чувствам толкова преизпълнен с веселие и фантазия."
"А как работи въображението ти?"
"Работи безкрайно. Стоейки в моето Сега, мога сам да се забавлявам с безкрайни идеи и неща, за които да мисля."
"А как възприемаш телевизията?"
"Какво?"
"Ами нали знаеш, онова нещо, което хората гледат?"
"Какво? На мен не ми трябва стимулация отвън! Собственият ми живот ми носи всичко, от което се нуждая. И съм в толкова съвършена вибрационна връзка, че от време на време получавам импулс да пусна телевизора, и това което виждам само кара мисълта, за която съм мислил, да се откроява повече. Само че аз не стоя безкрайно пред телевизора, с часове, надявайки се, че ще хвана нещо, което ще бъде от полза. Вдъхновен съм да го включа. Обирам от него ползотворните неща, точно както обирам ползотворните неща от живота."

Ахх!!! Вие сте в най-великолепната позиция на всеки Създател, който някога сме познавали - на една платформа на толкова преувеличен контраст, с толкова много потенциал за приятни изживявания. Точно както си знаехте, че ще бъде. И така, ето ви тук, взимащи съзнателно решението да предлагате вибрацията си целенасочено. И е нашето абсолютно обещание, че отсега нататък ще живеете завинаги щастливи.

"Практикувайте сценарии, от които се чувствате добре.. сценарии, от които се чувствате добре.. сценарии, от които се чувствате добре. И не обръщайте внимание на реалността. Реалността е просто кратък момент във времето, който повтаряте."

Коментари

Популярни публикации от този блог

Връзката Ти с Вътрешното ти Бидение ❤️

Ден 6 - ЛЮБОВ - Как да Променим Живота си Изцяло за 30 Дни - Абрахам Хикс