"Новата" ми история относно моето физическо Благосъстояние

Ето един пример за "Старата" ми история относно моето физическо Благосъстояние.

"Забелязвам симптоми в тялото си, които ме тревожат. И, остарявайки, започвам да се чувствам все по-малко силен, все по-малко стабилен, все по-малко здрав, все по-малко сигурен. Притеснявам се накъде отива здравето ми. Опитах се да се погрижа за себе си, но не видях голяма полза от това. Предполагам, че просто с времето е нормално да се чувстваш все по-зле и по-зле. Видях го в родителите си, и затова наистина се тревожа за здравето си."

Пример за "Новата" ми история относно моето физическо Благосъстояние.

Тялото ми отговаря на мислите ми относно него, и на мислите ми относно всичко, за което мисля. Колкото по-добре се чувствам от мислите си, докато ги мисля, толкова повече позволявам своето собствено Благосъстояние. Обичам да знам, че съществува абсолютна заимовръзка между начинът, по който се чувствам, и това какви са били хроничните ми мисли, и чувството, което тези мисли са ми дали, докато съм си ги мислел. Харесва ми да знам, че тези мисли са предназначени да ми помагат да избирам по-добре чувстващи-се мисли, които произвеждат по-добре чувстващи-се вибрации, което  от своя страна ще произведе и по-добре чувстващо-се тяло. Моето тяло е толкова отзивчиво на мислите ми, и е толкова хубаво да го знам. Ставам доста добър в избирането на мислите си. Независимо от обстоятелствата, в които се намирам, аз имам силата да ги променя. Състоянието ми на физическо здраве просто е индикация за състоянието на хроничните ми мисли. Имам контрол и върху двете. Физическото тяло е невероятно нещо, в това как започва от кълбо фетални клетки, за да се превърне в това напълно разцъфнало човешко тяло. Впечатлен съм от стабилността на човешкото тяло, и от интелигентността на клетките, които съставляват човешкото тяло, докато забелязвам как тялото ми извършва толкова много важни функции, без моето съзнателно участие. Харесва ми, че не е моя съзнателна отговорност да придвижвам кръвта през вените си, или въздуха през дробовете си. Харесва ми, че тялото ми знае как да го прави, и го прави толкова добре. Човешкото тяло, като цяло, е доста удивително нещо. Интелигентно, гъвкаво, издръжливо, устойчиво, виждащо, чуващо, миришещо, вкусващо и докосващо нещо. Тялото ми ми служи много добре. Обичам моето изучаване на живота, посредством тялото ми. Наслаждавам се на издръжливостта и гъвкавостта ми. Обичам да живея този живот в тялото ми. Толкова съм доволен от очите ми, които гледат навън в този свят, виждащи наблизо и надалеч от мястото, на което стоя, различаващи форми и цветове с толкова живо възприятие за дълбочини и разстояния. Толкова много се наслаждавам на способността на тялото ми да чува и да помирисва, и да вкусва, и да чувства. Обичам осезателното сетивно съдържание на тази планета и живота ми в това прекрасно тяло. Изпитвам възхищение и очарование от самозаздравителната способност на тялото ми, гледайки как раните биват покрити с нова кожа, и откривайки нова устойчивост, когато върху тялото ми се появяват травми. Толкова съм наясно с гъвкавостта на тялото ми, със сръчността на пръстите ми и с незабавния отговор, който дават мускулите ми, във всяка дейност, която предприемам. Обичам да разбирам, че тялото ми знае как да бъде добре и винаги се движи в посоката на Благосъстоянието, и че когато не стоя на пътя му с негативна мисъл, тогава Благосъстоянието трябва да надделее. Обичам да разбирам стойността на емоциите си. И разбирам, че имам способността да постигна и да поддържам физическото Благосъстояние, защото имам способността да откривам и да поддържам радостни мисли. През всеки един ден на този свят, дори и когато някои неща в тялото ми може и да не са в най-добрата си форма, аз съм наясно, че далеч далеч далеч далеч повече неща функционират, така както би трябвало, и че аспектите на Благосъстоянието в тялото ми са доминантни. И, най-вече, обичам бързия отговор на тялото си към вниманието и намеренията ми. Обичам да разбирам връзките между моя ум, моето тяло и моя дух и могъщите, продуктивни качества на моето съзнателно настройване. Обичам да живея живот в тялото си. Оценявам този живот толкова много. Чувствам се добре."

Няма правилен или погрешен начин, по който да разказвате подобрената си история. Може да бъде за вашите минали, вашите настоящи или вашите бъдещи изживявания. Единственият важен критерий е да бъдете съзнателни относно намерението си, да разкажете една по-добре-чувстваща-се, подобрена версия на вашата история. Раказването на множество добре-чувстващи-се, кратки истории през вашия ден, ще промени вашата точка на привличане.

Просто помнете, че историята, която разказвате, е базисът на вашия живот. Така че я разкажете, по начинът, по който вие искате да бъде!

Абрахам-Хикс

__________________________

Снимка от Bessi от Pixabay 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Връзката Ти с Вътрешното ти Бидение ❤️

Ден 6 - ЛЮБОВ - Как да Променим Живота си Изцяло за 30 Дни - Абрахам Хикс